Як відремонтувати лобове скло, який полімер використовувати при ремонті сколів і тріщин скла

Своєчасний ремонт тріщини або сколу зможе зберегти лобове скло від заміни. Якщо у вас утворився скол або тріщина, не варто довго чекати. Ремонт скла необхідно виконати як можна швидше, щоб у пошкодження не потрапили бруд та волога. Для цього тріщину або скол необхідно витерти насухо та заклеїти скотчем або ізолентою. Автостеклотон надає послуги з ремонту скла у місті Суми.
Якщо неможливо звернутися до спеціалістів з ремонту скла, і необхідно виконати ремонт тріщини або сколу самостійно, то варто прислухатись до наступних порад.
- Ремонт виконуємо у приміщенні де немає прямого попадання ультрафіолетового випромінювання.
- Для очистки тріщини від вологи використовуємо стиснене повітря.
Послідовність ремонту тріщини.
В описанні наводимо приклад максимально правильного заповнення тріщини, із застосуванням фотополімерів різної в'язкості. Можна використовувати полімер однієї в'язкості, але заповнення може бути неповним. Полімер буде або дуже швидко витікати, або навпаки повністю не потрапить у пошкодження.
- Край тріщини засвердлюємо за допомогою електричної бор машинки та карбідного бору. При свердлінні необхідно зробити випередження приблизно 3-5 мм. При відсутності свердління на краю тріщини ремонт можливий, але надійність суттєво знижується.
- Проливаємо тріщину фотополімерами за допомогою спеціального шприца, що не пропускає ультрафіолетові промені.
- При заповненні тріщини фотополімером, розбиваємо її на невеликі ділянки, і намагаємося заповнити їх послідовно, як можна якісніше. Добре пролиту ділянку накриваємо спеціальною полімерізаційною плівкою. Тільки після цього переходимо до наступної ділянки.
- Ділянку 10-15 см від краю тріщини (свердління), де вона найбільш затиснена, слід заповнювати полімером з в'язкістю 18-20 cps. Підійдуть MagniBond Delta Kits чи Glass Technology LV
- Ділянку де тріщина менш затиснена проливають більш густим полімером з вязкістю 50-60 cps. Можемо використати ProBond 5060 Delta Kits чи Glass Technology MV, LV, CR
- Отвір від свердління та крупні вибоїни, заповнюється найбільш густим полімером в'язкістю 700-1900 cps PremiumPit Resin чи Glass Technology PFAF
- Коли тріщина повністю заповнена, та накрита полімерізаційними плівками, сушимо її за допомогою ультрафіолетової лампи. За її відсутності, можна вигнати авто під відкрите небо, для сушки ультрафіолетовим випромінюванням Сонця.
- Через 10 хв сушки, коли полімер застиг, прибераємо плівку, та очищаємо надлишок фотополімера спеціальним технічним лезом American Line. Лезо слід ставити перпендикулярно до поверхні скла, та слідити, щоб вони було новим без металічних заусенець, які можуть подряпати поверхню.
- Після зачистки лезом, полімер у місті свердління або крупних вибоїн може бути дещо матовим. Щоб додати йому прозорість виконайте ручне полірування мікрофіброю та спеціальною пастою Premium Pit Polish.
Послідовність ремонту скола.
Скол є закритим пошкодженням, і часто його неможливо відремонтувати без свердління. Та навіть коли ви зробили отвір у склі, для якісного заповнення сколу фотополімером з нього необхідно прибрати повітря, та подати фотополімер під тиском. Для такої процедури використовують інжектор. При його відсутності можна відремонтувати скол ручним прокачуванням.
- Зробіть свердління електричною бормашиною за допомогою карбідного бору у центрі сколу. Якщо у скола є розкишена частина скла, її також видаляємо карбідним бором. Небезпечні лучі, необхідно також зупинити свердлінням із випередженням 3-5 мм.
- За допомогою УФ стійкого шприца капаємо фотополімер Magni Bond або Glass Technology LV у центрі сколу, а також прокапуємо лучі сколу.
- Тепер необхідно дуже обережними рухами надавлювати на різні частини сколу, заставляючи лучі розкриватися, так полімер потрапить всередину закритого сколу. Такі рухи мусять створювати прокачування сколу,при якому всередину потрапить фотополімер, а повітря - вийде. Надавлювання слід виконувати спеціальним інструментом, ідеально підійде керно для створення штучних сколів Slide Hammer. За його відсутності часто використовують стоматологічні щупи.
- Для підвищення проникнення фотополімеру у скол, його можна підігріти технічним феном або полум'ям з середини. Прогрівати слід рівномірно та дуже обережно.
- Коли рідкий полімер потрапив у скол, заповнюємо крупні вибоїни та місця свердління більш густим фотополімером PremiumPit Resin або Glass Technology PFAF та накриваємо полімерізаційною плівкою.
- Сушимо скол за допомогою ультрафіолетової лампи. За її відсутності, можна вигнати авто під відкрите небо, для сушки ультрафіолетовим випромінюванням Сонця.
- Через 10 хв сушки, коли полімер застиг, прибераємо плівку, та очищаємо надлишок фотополімера спеціальним технічним лезом American Line. Лезо слід ставити перпендикулярно до поверхні скла, та слідити, щоб вони було новим без металічних заусенець, які можуть подряпати поверхню.
- Після зачистки лезом, полімер у місті свердління або крупних вибоїн може бути дещо матовим. Щоб додати йому прозорість виконайте ручне полірування мікрофіброю та спеціальною пастою PremiumPitPolish.
- Автостеклотон - стабільний оптовий постачальник полімерів та інструменту для ремонту автосклаЯкщо ви тільки плануєте навчиться ремонту лобового скла або вже займаєтеся професійно. Автостеклотон може стати надійним оптовим постачальником полімерів та інструментів для ремонту лобового скла.Повна версія статті
- Антигравійні плівки Clear Shield виробництва Solar GardПродукт, який знизить ціну захисту автомобіля антигравійноюПовна версія статті